KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY
w sprawie zmiany organizacji nauczania wprowadzonej przez
Ministra Edukacji i Nauki.

 

Szanowni Rodzice,  Drodzy Uczniowie,

Od poniedziałku, 20 grudnia 2021r. do 9 stycznia 2022 uczniowie klas I-VIII przechodzą na naukę w trybie zdalnym na postawie rozporządzenia MEiN z dnia 13 grudnia 2021r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

Ustalenia dotyczące organizacji szkoły w tym czasie:

  1. Nauczanie zdalne prowadzone będzie w dniach 20, 21, 22 grudnia 2021r. oraz w dniach 3, 4, 5 stycznia 2022r. Dzień 7 stycznia 2022r. (piątek) jest dniem wolnym od zajęć dydaktyczno – wychowawczych (Zarządzenie Dyrektora nr 1/2021/2022 z dn. 29.09.2021r.).  Przerwa świąteczna  trwa od 23.12.2021r. do  2.01.2022r.
  2. Lekcje zdalne dla klas I – VIII będą prowadzone na platformie TEAMS.
  3. Nauczyciele poszczególnych przedmiotów będą prowadzić lekcje z uczniami zgodnie z dotychczasowym planem lekcji.
  4. Opieka świetlicowa w czasie nauki zdalnej funkcjonuje tylko dla uczniów klas I-III,  Rodzice dziecka, którzy chcą korzystać z opieki składają wniosek do dyrektora szkoły o objęcie ich dziecka opieką.
  5. Godziny pracy świetlicy 7:00 – 16:00.
  6. Nie funkcjonuje dożywianie.
  7. Zajęcia rewalidacyjne, zajęcia specjalistyczne mogą odbywać się stacjonarnie na terenie szkoły lub zdalnie po wcześniejszym uzgodnieniu z rodzicami.
  8. Pedagog szkolny, logopeda pracuje zgodnie z dotychczasowym planem zajęć w szkole.
  9. Na czas nauczania zdalnego, w przypadku problemów sprzętowych, rodzic może wypożyczyć laptop ze szkoły, w pierwszej kolejności możliwość taką mają rodziny wielodzietne.
  10. O wszelkich zmianach będziemy na bieżąco informować w sposób zwyczajowo przyjęty w naszej szkole, czyli przez e-dziennik i na stronie internetowej szkoły.
  11. W przypadku jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z wychowawcami, nauczycielami, dyrektorem (sekretariat szkoły 13 43 417 87).

Szczegóły organizacji pracy szkoły znajdują się w Regulaminie Nauki Zdalnej, który jest zamieszczony na stronie internetowej szkoły  https://sp2humniska.pl w zakładce COVID19 PROCEDURY.

                                                Z poważaniem

Małgorzata Woźniak

          dyrektor szkoły

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status