KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY
w sprawie zmiany organizacji nauczania
wprowadzonej przez Ministra Edukacji i Nauki.
SZANOWNI RODZICE, NAUCZYCIELE,
DRODZY UCZNIOWIE
W związku z ze zmianami wprowadzonymi od dnia 26 października do 8 listopada br. przez Ministra Edukacji i Nauki, informuję o zmianach organizacji nauczania w naszej szkole:
Zajęcia odbywać się będą za pomocą łączy elektronicznych przez platformę Microsoft Teams i dziennik UONET+ . Lekcja online trwa 30 minut.
Nauczyciele poszczególnych przedmiotów będą łączyć się z uczniami zgodnie z dotychczasowym planem lekcji. Nauczyciele prowadzą nauczanie zdalne pracując w szkole. W uzasadnionej sytuacji zdrowotnej mogą również prowadzić lekcje z domu.
W razie potrzeby możliwe jest odbycie zajęć w innym czasie po uprzednim zawiadomieniu wszystkich uczestników zajęć i dyrektora szkoły.
Pedagog szkolny, logopeda pracuje zgodnie z dotychczasowym planem zajęć w szkole.
Zajęcia rewalidacyjne, zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych będą odbywać się w szkole i zdalnie, w zależności od grupy wiekowej i zgodnej z aktualnymi przepisami prawa organizacji tych zajęć. Rodzice uczniów będą powiadomieni o organizacji tych zajęć indywidualnie.
Wszystkie zajęcia pozalekcyjne w formie stacjonarnej zostają odwołane.
O wszystkich zmianach będziemy na bieżąco informować w sposób zwyczajowo przyjęty w naszej szkole, czyli przez e-dziennik i na stronie internetowej szkoły.
W razie jakichkolwiek problemów proszę o sprawdzone kontakty z wychowawcami i nauczycielami, tak aby nikt nie pozostał bez pomocy.
Szczegóły organizacji szkoły w tym czasie znajdują się w Regulaminie nauczania zdalnego, który jest zamieszczony na stronie internetowej szkoły www.zs2humniska.c0.pl w zakładce COVID19 PROCEDURY.
Życzę wszystkim zdrowia, zrozumienia i wytrwałości w tym trudnym czasie.
dyrektor szkoły
Małgorzata Woźniak