Szkoła Podstawowa nr 2 w Humniskach

KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY

w sprawie zmiany organizacji nauczania

wprowadzonej przez Ministra Edukacji i Nauki.

SZANOWNI RODZICE, NAUCZYCIELE,

DRODZY UCZNIOWIE

W związku z ze zmianami wprowadzonymi od dnia 26 października  do 8 listopada br. przez Ministra Edukacji i Nauki, informuję o zmianach organizacji nauczania w naszej szkole:

Zajęcia odbywać się będą za pomocą łączy elektronicznych przez platformę Microsoft Teams i dziennik UONET+ . Lekcja online trwa 30 minut.

Nauczyciele poszczególnych przedmiotów będą łączyć się z uczniami zgodnie z dotychczasowym planem lekcji. Nauczyciele prowadzą nauczanie zdalne pracując w szkole. W uzasadnionej sytuacji zdrowotnej mogą również prowadzić lekcje z domu.

W razie potrzeby możliwe jest odbycie zajęć w innym czasie po uprzednim zawiadomieniu wszystkich uczestników zajęć i dyrektora szkoły.

Pedagog szkolny, logopeda pracuje zgodnie z dotychczasowym planem zajęć w szkole.

Zajęcia rewalidacyjne, zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych będą odbywać się w szkole i zdalnie, w zależności od grupy wiekowej i zgodnej z aktualnymi przepisami prawa organizacji tych zajęć. Rodzice uczniów będą powiadomieni o organizacji tych zajęć indywidualnie.

Wszystkie zajęcia pozalekcyjne w formie stacjonarnej zostają odwołane.

O wszystkich zmianach będziemy na bieżąco informować w sposób zwyczajowo przyjęty w naszej szkole, czyli przez e-dziennik i na stronie internetowej szkoły.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o sprawdzone kontakty z wychowawcami i nauczycielami, tak aby nikt nie pozostał bez pomocy.

Szczegóły organizacji szkoły w tym czasie znajdują się w Regulaminie nauczania zdalnego, który jest zamieszczony na stronie internetowej szkoły www.zs2humniska.c0.pl w zakładce COVID19 PROCEDURY.

Życzę wszystkim zdrowia, zrozumienia i wytrwałości w tym trudnym czasie. 

dyrektor szkoły

Małgorzata Woźniak