Szkoła Podstawowa nr 2 w Humniskach

Organizacja pracy Szkoły
Podstawowej nr 2 w Humniskach
w dniach od 04.05.2021 r. do 16.05.2021 r.

Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie,

Klasy I – III wracają do nauczania stacjonarnego, a nauczanie zdalne w klasach IV– VIII zostaje przedłużone do dnia  15 maja 2021r. na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 29 kwietnia 2021r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

Ustalenia dotyczące organizacji szkoły w tym czasie:

  1. Od wtorku, 4 maja 2021r. uczniowie klas 1-3 wracają do nauki stacjonarnej.
  2. Tygodniowy plan lekcji nie ulega zmianie.
  3. Świetlica, biblioteka pracuje stacjonarnie zgodnie z planem.
  4. Dla uczniów klas I –III wznawiamy dożywianie od wtorku 4 maja.
  5. Godziny pracy świetlicy 7:00 – 16:00.
  6. Zajęcia rewalidacyjne, zajęcia specjalistyczne mogą odbywać się stacjonarnie na terenie szkoły lub zdalnie po wcześniejszym uzgodnieniu z rodzicami.
  7. Dla klasy ósmej nie ulegają zmianie ustalone terminy konsultacji w szkole z przedmiotów egzaminacyjnych.
  8. O wszelkich zmianach będziemy na bieżąco informować w sposób zwyczajowo przyjęty w naszej szkole, czyli przez e-dziennik i na stronie internetowej szkoły.
  9. W przypadku jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z wychowawcami i nauczycielami, dyrektorem (sekretariat szkoły 13 434 17 87).

Szczegóły organizacji pracy szkoły znajdują się w Regulaminie Nauczania Zdalnego, który jest zamieszczony na stronie internetowej szkoły w zakładce COVID19 PROCEDURY.

                                                Z poważaniem

                                                                                                                                               Małgorzata Woźniak

              dyrektor szkoły